Munkaértekezletre látogatott a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalba dr. György István területi közigazgatásért felelős államtitkár és helyettes államtitkárai március 2-án, ahol közigazgatás fejlesztéséről, aktuális kérdéseiről egyeztettek közvetlenül Kovács Ernő főispánnal, dr. Zombor Attila főigazgatóval és dr. Havassy Sándor igazgatóval, a vármegye járási hivatalvezetői, főosztályvezetői és osztályvezetői részvételével.

Dr. György István az év során a tervek szerint minden vármegyébe ellátogat, vármegyénkben az államtitkárt elkísérte dr. Uzsák Katalin, területi közigazgatás működtetéséért felelős helyettes államtitkár, dr. Almási Győző, hatósági ügyekért felelős helyettes államtitkár is. A vezetők a kormányhivatal előtt álló feladatokról és a működést érintő kérdésekről egyeztettek az ügyfélkiszolgálás színvonalának további emelése érdekében. Az államtitkár beszámolt a folyamatban lévő informatikai fejlesztésekről is, amelyek közül kiemelte az elektronikus ingatlan-nyilvántartás közeljövőben esedékes bevezetését.

A látogatások során az állami vezetők egy-egy kormányhivatali szakterület képviselőivel külön szakmai értekezletet is tartanak, hogy a területi sajátosságokat górcső alá vegyék. Bács-Kiskun vármegyében a Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztályon folyó feladatellátásról szólt a munkamegbeszélés.

szöveg és fotók forrása: Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

Hirdetések

legfrissebb híreink